Lorem ipsum dolor sit amet gravida nibh vel velit auctor aliquet. Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auci. Proin gravida nibh vel veliau ctor aliquenean.

Follow me on instagram

+01145928421
mymail@gmail.com

DERPAN SRL

Este o afacere românească de familie, înființată în 2001. Compania este specializată în fabricarea de produse de panificație și patiserie cu durată lungă de valabilitate, în special croissante umplute. Gama de produse este însă mai largă și include ștrudele, muffins, mini madelaines, pain au chocolate, croissante simple.

Tehnologii

Datorită tehnologiilor avansate DERPAN este singurul producător din lume care reușește să fabrice, în acest moment, un croissant cu trei umpluturi diferite: Trio Gigant.

Clienții noștri

A crescut constant și a ajuns în ultimii ani un jucător important pe piața croissantelor din Europa, devenind un furnizor apreciat de către multe rețele moderne de retail precum Carrefour, Auchan, Metro, REWE, Del Haize etc.

Compania

Operează două fabrici situate în județul Galați (România). Ambele unități de producție sunt echipate cu tehnologii de top, pentru a asigura cea mai bună calitate produselor sale. Dealtfel, DERPAN deține certificări importante pentru industria alimentară: IFS Food, ISO 22000: 2005.

Cifre

Compania are o cifră de afaceri de peste 12 milioane de Euro/an și peste 400 de angajați. Capacitatea fabricilor îi permite să producă 6 milioane de unități de croissant pe lună!

Comerț

În același timp, DERPAN nu a neglijat nici comerțul tradițional, extinzându-și rețeaua de distribuitori regionali.

20

Ani de experiență

72

Milioane croissante/an

41

Țări în care exportăm

200

Mii de consumatori/zi

DERPAN a investit în dezvoltarea a două mărci – Patisserie Premium Quality și Delly – cu care acoperă atât piața produselor premium cât și segmentele medium și low. Compania DERPAN este puternic implicată și în producția diverselor mărci private, fiind principalul furnizor al majorității lanțurilor de retail europene pentru brandurile lor proprii de croissant.
Croissantele produse la DERPAN au ajuns în toată lumea, fiind apreciate, până acum, de consumatori din alte 41 de țări, în afară de România.

Misiunea noastră

Încă de la înființare DERPAN și-a propus să ofere consumatorilor produse de cea mai înaltă calitate. Acest lucru nu ar fi fost posibil fără investiții continue în inovație, în dezvoltare și în management performant. Pe lângă urmărirea calității produselor, compania pune un mare accent pe construirea și menținerea relațiilor cu clienții și partenerii de afaceri.

Valorile noastre

Toată lumea din compania DERPAN are responsabilități. Oamenii muncesc și se încurajează reciproc pentru succesul lor. Toate departamentele colaborează între ele și lucrează împreună pentru a obține rezultate mai bune și pentru a crește productivitatea.

Lucru în echipă

Principala resursă a companiei DERPAN sunt oamenii. De aceea managementul are deplină încredere în capacitățile angajaților, îi motivează și îi susține să iși asume noi provocări.

Încredere

DERPAN face tot posibilul pentru a oferi produse de înaltă calitate partenerilor săi de afaceri și consumatorilor finali. Compania s-a angajat să mențină satisfacția clienților prin îmbunătățirea continuă a proceselor de producție și a standardelor de calitate.

Calitate

De ce Derpan

Inovație

Compania inovează în mod constant pentru a lansa noi produse care satisfac nevoile pieței aflate într-o continuă schimbare. Există o permanentă provocare de a fi cu un pas în fața concurenței, de aceea se fac investiții continue în cercetare și tehnologie.

Experiență

Cu aproape 20 de ani în industrie, DERPAN este unul dintre cei mai experimentați producători de croissante din lume. Calitatea produselor a fost îmbunătățită continuu în acești ani pentru a atinge nivelul premium la care se află astăzi.

Siguranță

DERPAN deține o parte din cele mai renumite certificări la nivel mondial, care confirmă calitatea produselor și a serviciilor sale. Chiar și așa, compania a îndeplinit întotdeauna cerințele stricte venite din partea lanțurilor de retail europene, atât în privința mărcilor lor private cât și ale brandurilor proprii.